gemensamt

Detta kan säga om mig själv innan jag pratar om dubbelgångaren,
(jag har aldrig träffat honom).

Jag:
När jag dagdrömmer mig bort från juridikstudierna tänker jag ibland att jag borde
bli trädgårdsmästare istället (länken är till ett inlägg jag skrev i maj), skrev om det
i april med, när jag skulle välja vad jag skulle studera stod det mellan jurdik och
psykologi. När jag läste bibelterminen i Jönköping minns jag att jag då tänkte att
om jag haft sjukt bra ekonomi hade jag nog ägnat en termin åt en kurs i teologi
(inlägget i länken skrevs 1:a april, så just grejen om präst var ett aprilskämt)
på högskola, för det var så intressant.
Och idag har jag klippt mig.

Min dubbelgångare:
Han har flyttat in i till min systers kollektiv. Han är juriststudent och har berättat för min
syster att om han inte blev jurist skulle han bli trädgårdsmästare. Annars har han funderat
på psykolgi eller teologi. Detta fick jag höra för ett par dagar sen.
Idag när jag satt hos frisören och väntade på min tur, ringde jag kaka då sa hon att det inte
bara var jag som skulle klippa mig idag:
Idag har han klippt sig.

hahah...


förresten jag klarade duggan
hela klassen klarade duggan




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: