den bästa publik

Jag har ingen aning om vad som fick mig att börja nynna på Den bästa publik när jag
satt på tåget brevid Erik som går journalistlinjen på skolan. Han satt med sitt dataspel
och hörlurarna på, oh plötsligt kommer jag på mig själv med mitt nynnande,
och så kom jag också på att Magnus Uggla är faktiskt en av mina största inspirationskällor
till min musik, han och GES har tydligt påverkat mig sen jag var liten. Det hade jag nästan
glömt, men idag kom jag på det igen.

Föresten funderar jag på om det är fler som har våga-maj-månad, eller så kanske vissa
inte behöver det, iallafall så var en kille snäll mot mig idag under ett av alla byten på
vägen hem lyfte han upp mina kassar för den långa trappan. Dessa kassar, ni kan ju gissa
varför jag inte bara reste hem med resväska och ryggsäck som planerat... om ni inte kan
här kommer svaret: mat.


Hanna, Annika, Mikael.

Nu är jag Oskarshamnare igen. Och imorgon är jag tillbaka i skoaffären för en dag,
det kommer kännas som att jag drömt hela Jönköpingsgrejen! Tänk vad mycket jag
hunnit med under den drömmen.

Nattinatti!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: