Vardagskväll

 
Swamp Ophelia - Power Of Two
 
Den här kvällen alltså! Vet inte om det är för att jag varit lite låg och känslig
den här veckan eller vad det är, men jag känner att jag får hålla tillbaka för
att det inte ska låta överdrivet nu när jag ska beskriva hur go den här
vardagskvällen varit.
 
1. Träffa Erika (hon är så go) vid Slottsparken (den är så fin) i Malmö.
Vi sprang (det är sååå underbart) (ja, jag försöker hålla tillbaka).
 
2. Hem till Lund. Äta efter träning (oumph). Duscha. Body lotion, ansiktsmask (ja).
 
3. Plantera pelargoner med Anna. Två nya krukor till mitt rum.
 
4. Halloumimiddag med Anna, Peter, Elina och Jon. Samtalen (skratt m.m.)
skymning utanför, stearinljusljuset som blir allt mer framträdande (mysigt)
(och vackert).
 
Godnatt
 
 

Kommentarer
k

glad att du gillar låten, jag cirka älskar den. och mysigt att läsa om hur bra du har det, hur du uppskattar "vardagliga ting". Ser fram emot att få ta en liten springtur med dig i Möckis eller ngn annanstans. Puss

Svar: Kram!
Annika

2015-05-10, 16:56:43

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: