Mellandag

 
 
Morgonpromenad i mina kvarter, som jag så sällan utforskar.
Till fots, långsamt, men alla hus, så olika varandra, många intryck.
I lurarna, Lundströms bokradio i P1. Hemma snurrade tvättmaskinen.
 
 
Lustig mellandag idag på något sätt, ska till Stockholm,
söndag-tisdag. Har känts som att jag bara gått omkring
och väntat på att denna dag skulle ta slut. Jag fick inte tag på den riktigt.
Kollat på en del avsnitt av Orange is the New Black som jag nu ger en chans.
Kollat på Let´s Dance på play, eftersom det var middag med vänner igår.
Sen gick jag till Erikshjälpen. Min bokhylla börjar bli överfull, men, pengarna
går till välgörenhet och jag kan ju lämna tillbaka dom. Det råkade bli så att jag
höll i en bok, sen släppte jag helt och tog de jag ville ha helt enkelt.
 
Dom är till sommaren. Till mig och havet.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: