Hur var det nu...

 
Fullt-upp-dagar görs massor vid sidan av i farten,
lediga dagar händer inte mycket alls.
 
- Jobbat på tingsrätten
- Sjukgymnastträning (ville ställa in, men det skulle kosta 400 kr, så jag tog mig till Lund)
- Bjöd på fika på praktikplatsen
- Mer jobb i Malmö
- Handlade mat
- Skrev klart uppsats och utvärdering
- Lagade lunchlåda till imorgon
 
Småfix
- Klagade på telefonräkning på 780 kr, den justerades till 178 kr.
- Beställde tågbiljett till Stockholm
- Lämnade tillbaka böcker till biblioteket
- Hämtade min ryggsäck hos Kristina
- Köpte en present till Emma
 
Disträ
- Tappade bort och återfann min mobil
- Glömde bort och kom på var jag parkerat min cykel
- Trillade på sista trappsteget i marmortrappan, räknar med blåmärke
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: