Juni 2015

 
Ett
Första veckan i juni jobbade jag en sista vecka på Malmö tingsrätt.
 
Två
Goingvännen Alle och jag åkte nattåg upp till Norrland. Vi hälsade
på Oskar och Anni i Överkalix. Oh wow för midnattsolen, älvarna,
vattenfallen, middagarna, renarna, dialekten, fiskegubbarna,
vinbärsplanteringen, mötena, inspirationen (ig: annikasiri).

Tre
Midsommarfirande med vänner på Öland. Solen letade sig fram
under dans och badminton. Hemresan på lördagskvällen med
solnedgång över havet och dimma över småländska fält var magisk.
 
Fyra
Äntligen få träffa syster som varit i USA 5 månader. Sköna dagar i Malmö.
Zumbadans, köpa tält, bada och sola naken på kallbadhuset, gå på IKEA.
 
Fem
Torsdagen den 25 juni, idag. Jag sitter i Mikaels och Kakans lägenhet.
Kaka sover lite på soffan, vi väntar på tvätten. När den är klar ska vi fika med
Anneli och kolla på en konsthantverksutställning innan jag tar tåget till morfar
i Kalmar. Dessutom är detta dagen då jag får tingsnotariebesked.
 
 
 
Smaka på juni.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: