Opponering


Idag hade jag opponering på mitt examensarbete,
jag klarade det. Godkänd, vilket betyg det blev
får jag veta på tisdag. Nu väntar sluttampen på
juristprogrammet, på måndag börjar praktikkursen.
 
Imorgon hade jag tänkt ska fira med kreativitet.
 
Jag hade påbörjat en lista, men jag vet inte om jag kommer
hinna allt, för det kom in lite andra grejer.. här kommer
allt, huller om buller:
 
  • Spraya två hästfigurer (ska visa sen)
  • Gå på Lunds konsthall
  • Göra hummus på 5 burkar kikärtor till Pilens fest
  • Åka till jobbet och förbereda fredagens häktningsförhandlingar
  • Reda ut hur man egentligen trär undertråden på min symaskin
  • Tvätta
  • Gå på Pilens examensfest! Wow!!
Nä, jag kommer inte hinna allt det där!
 
 

Kommentarer
Tobias

Grattis! Hoppas din praktik blir rolig. :)

Svar: tack!!
Annika

2015-01-15, 08:46:03

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: