Haj i havet

 
När mina val känns som haj.
 
Stora, små, elaka, pockar på uppmärksamheten.
Hjälper det om jag spaltar upp, gör någon slags lista, lottar?
 
Börjar och prövar listan
 
  1. Vem ska jag ha Lets Dance-date med på fredag, kan inte välja.
  2. Ska jag tacka ja till sommarjobb på tingsrätten eller nöja mig
    med att jag ju ska jobba där mars-maj?
  3. Var sjutton ska jag söka tingsnotarietjänst, och när?
  4. Hur ska jag göra med racercyklandet, det verkar vara svårt att
    hitta någon att låna/hyra, men jag vill ju inte köpa.
  5. Ska jag åka på en konferens om människohandel?
  6. Ska jag köpa lök så jag kan laga morotssoppa ikväll?
  7. Ska jag försöka wwooffa i sommar, behöver jag söka det nu isåfall?
    Finns det något annat till sommaren som jag redan nu måste boka?
 

Kommentarer
false

WWWOOOFFFAAAA gör det!

2015-02-27, 08:20:09

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: