Finfint

 
Dagens tekniska framgångar... woop woop
  • Jag fick till sms-via-dator-funktionen! Det kändes som
    en stor prestation, men jag har ju flera vänner som
    använder funktionen, och de har inte vad jag vet kört några
    Djungel-George-dunk-på-bröstet över installationsprestationen.
  • Jag laddade hem OS X Yosemite, känns nytt och fräscht!
  • Bäst av allt: jag upptäckte att datorn kunde fungera som en
    router, så nu har jag wifi på rummet, vilket lyft! Jag som har
    slut på surf på min mobil efter allt Bokradio-i-P1-lyssnande.
Annars har dagen varit sjukt slapp, skidor i bakgrunden på svt,
ätit kakor och glass. För mycket av det goda, lite illamående.
 
På kvällen cyklade Anna, Peter och jag till Lisapolisa och åt middag.
Så fin lägenhet hon har skaffat. Bäst av allt (väldigt avis) hon har en
trappa.

Nu väntar hemnet på mig, jag har kryssat i bostadsrätter och nyckelord...

"trappa" "etage" "loft"
 
 
 
 
 

Kommentarer
false

JUNGLE GEORGE JEEEEIIII dunkadunka

2015-02-23, 17:44:58

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: