Alltså vilken fredag


På lunchen hände det jag önskade på Royal design. Jag hittade sådana
tallrikar jag ville ha till mitt framtida kök (snart inte korridorskök längre, ingen
aning om var) på rean. Totalsumman skulle varit 1 000 kr, men blev 295 kr.
Woop woop.

På aw:n gick vi först till "Mat & destillat", sååå många gånger jag gått förbi
och varit sotis på dom som suttit där inne, ser så fint ut. Sen var det några
som var sugna på att äta mat, men det skulle dröja en timma innan det gick
att beställa där så då gick vi till Pintxos. Tapasrestaurangen jag och mamma
missade sist hon var här för det var fullbokat.
Så god mat och så trevligt sällskap!

Dessutom hann jag hem till premiären av Let´s dance (reklampaus nu).

Ett dessutom till: herrarna tog silver i 4x10 km.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: