Som utlovats

 
Blogginläggslåtar
Ställ (outfit) och position
  • Tights, tisha och regnjacka (hann inte få av mig den riktigt så)
  • Vid skrivbordet, på två filtar (på en stol) som väntar på att bli skakade
    ute i friska luften, det är vad som återstår av gårdagens städning
Berättelsen om frillen
 
Det var länge sen jag klippte mig och nu har håret vuxit så långt att jag känner det
på ryggen när jag byter om till pjamas. Den känslan är faktiskt jättego, skobidoo.
 
Berättelsen om lördagen den 11 april 2015
 
Dag med lycka. Esplanadenloppis medan tvättmaskinen går. Pastasallad och vila på
stranden i Lommasolen med Anna och Peter. Kulglass. Städa rum. Ett nytt avsnitt av
Lundströmsbokradio genom Lunds stadspark i gosig fleecetröja (ingen jacka!).
Halloumimiddag med Anna och Peter. Vinna sten-sax-påse och slippa thriller, min
sten kammade hem Rubens film Turist. Byta om till pjamas (och känna Ni vet vad).
Somna före tolv i nytvättade sovlakan.
 
Över och ut!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Al

WOPOPOP

Esplis - halloumi - nytvättade lakan

kan bara gratta gossa!
:D

2015-04-13, 00:22:44

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: