Jag har tänkt skriva det här länge...

 
Jag tycker faktiskt att jag förtjänar en PV med tanke
på hur mycket jag skulle uppskattat 'det lilla'.
 
TYP...
 
1. att kolla på TV (gör i och för sig nästan aldrig det) och vänta
på att PV ska komma hem från middagen med sina vänner.
 
2. att köpa hem PV:s favoritmüsli när jag handlar mat.
 
3. att PV sms:ar.
 
4. att kolla på Let's Dance ihop.

5. att läsa en bok medan PV tänder en brasa.

OKEJ, nummer fem kanske inte skulle vara 'det lilla'
eftersom det ju betyder att vi har någon slags bostad
ihop som dessutom har en kamin. Skulle tuppa av!
 
 
 
 

Kommentarer
Tobias

Kasta ut den där listan du har i huvudet på förhand över exakt vilka egenskaper och hållningar han ska ha. Rätt som det var finns det massor av män som blir intressanta för dig. Sen sker det rätt som det var...

Svar: Den har jag redan kastat! Det framgår la nästan av inlägget självt?
Annika

2015-04-26, 15:55:10
Tobias

Nja, det vet jag inte riktigt om det gör. Man kan ju tycka om allt det där ovan och ändå ha starka idéer om hur de ska vara. Men då ska jag vara tyst om det! Då är det bara att luta dig tillbaka och ta det lugnt. Det löser sig självt. Bara var uppmärksam på din omgivning och se om det finns någon du finner intressant och sen gå efter målet. Män är inte särskilt svårfångade. Majoriteten av oss blir så vansinnigt smickrade av att någon kan finna oss attraktiva att vi är de lättaste av byten.

Svar: Tack guru!
Annika

2015-04-26, 16:09:28
Tobias

Vet inte om du är ironisk eller ej. Oavsett vilket så ligger det mycket sanning i det jag skriver just nu. Således inget att oroa sig för, det kommer.

Svar: Det var glimten i ögat...
Annika

2015-04-26, 16:13:54
Tobias

Sånt är ju lättare att tolka in när man träffas lite oftare. Men "guru" tar jag istället till mig och tänker använda mig av i dagligt tal :-)

2015-04-26, 16:18:23

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: