Lång

 
Helgen blev lång, det blir så när vänner hälsar på, det är gutt.
I torsdags eftermiddag cyklade jag från extraknäcket på tingsrätten i
Malmö, hem till syrrans kollektiv (hon var tyvärr bortrest), men desto
mer fanns möjligheten att låtsas att jag bodde i Malmö, spännande.
Gick på second hand, sen kom Alle. Vi tog det lugnt, drack te och
kollade på aktuellt. På fredagen jobbade jag igen, sen cyklade jag
hem till Lund. Fruktsallad och valdebatt med Alle, Pilen och PB.
På lördagen lite loppis (älskar loppis), ta det lugnt, strosa på stan,
äta mat med vänner, kolla på film; "Förr eller senare exploderar jag",
rekommenderar den!
Idag inledde jag dagen med att simma tillsammans med Anton.
Klockrent. Sen frukost, lång. Sen var det oundvikligt. Komma på
examensarbete. Och... du du du tu tu duuh, jag har två idéer som
som jag prata med handledaren imorgon, känns så skönt.
Nu kan jag med gott samvete dra till Erpan och ha valvaka med
henne, Karolina och Clara! Baka pizza och sånt. Fint!!
 
Taggar sen en ny vecka, nya tag.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: