En mycket effektiv höstmåndag


- Klockan ringde 6.25.
- Var på jobbet i Malmö kl. 07.20.
- Ringde och avbokade sjukgymnasttiden efter som jag jobbade.
- Satt i förhandling "försök till våldtäkt m.m.", skrev protokoll m.m.
- Bytte ett felköp av strumpbyxor på Lindex till ett bättre par.
- Var inne på Åhléns och bestämde mig för att återgå till min gamla parfym.
- Ringde morfar
- Var inne hos cykelhandlaren som lagade mitt lås.
- Jobbade 1 h med examensarbetet
- Gick till stadsbibblan för att lämna tillbaka en bok (glömde göra det)
- Letade också efter en bok till bokklubben (hittade ingen, men försökte iallafall)
- Möte med Naturskyddsföreningen
- Gjorde städuppgifterna i korridorens kök (min vecka)
- Tog en kvällspromenad
- Skickade iväg ett mail med anledning av en uppgift jag tilldelats på NSF-mötet
Mellan - nynnade jag på diverse låtar, t.ex. let it snow och calleth you (bra tecken).
Nu ska jag bara skriva lite i min femårsdagbok, spela någon match ruzzle sen nanna.
 
Nanninanni.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: