Sammanfattning

 
Ja denna helgen blev väldans bra.
Särskilt mot bakgrund av att jag var tvungen att plugga.

1. Jag lyckades plugga litegrann.
2. Jag träffade vänner.
3. Jag tränade.
4. Det fanns utrymme för att vara spontan.

Fredag: har jag redan skrivit om.

Lördag: plugg, utegym med Anton, sconesmys och Downtown
Abbey med Erika, Fia och Jakob.

Söndag: plugg på biblioteket, simning med Anton. Sedan ett infall
(från idé till beslut ca 1 minut), vilket ledde till 4 h plugg (tur och retur
på tåget), konsert i Växjö Domkyrka och sen en fika med Alexander
på Cafe De Luxe. Det var det enda som var öppet, men va mysigt!
 
 
 
 

Kommentarer
k

Nämen nice, kafe deluxe, där hängde jag mkt när jag bodde i Växjö, Jona också!

Svar: Jag sa att jag trodde det till Alle! Jag undrar om inte jag varit på konsert med er i källaren med, fast jag mindes namnet på den platsen som ett gubbnamn och så "källare" hehe...
Annika

2014-11-03, 15:53:17

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: