Dela

"Jag önskar alla min mardröm"
 
Det var meningen som ploppade upp i huvudet på cykeln påvägen hem.

Jag är så otroligt glad. Efter oförändrat läge i drygt en månad verkar knät
tillslut ha förlåtit mig. Sedan i måndags har det inte gjort ont.
Idag träffade jag fysioterapeuten och enligt henne skulle jag kunna känna
på en löptur på lördag, ca 2 km. GOSH!!!

Iallafall, när jag lycklig cyklade hem från FT:n så tänkte jag först att min mardröm
verkar gå mot sitt slut. Därefter tänkte jag att jag önskar alla min mardröm.

= om detta är min mardröm så har jag det sjukt bra!!

Om allas mardröm är en inflammation i minisken istället för t.ex.
hunger, fattigdom, krig osv. så vore det apbra.
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: