De senaste dagarna


Helgen råkade visst börja redan i fredags, öppnade aldrig word-dokumentet
"essay". Promenad med Erika, så mötte vi Jakieboy. Falafel på stan,
strosa omkring, karneval på gång, mycket folk och bra stämning på stan.

På lördagen gick jag på min favoritloppis Esplanaden. Efter frukost på en
solig innergård ville Pilen också gå till Esplanaden så jag hängde på henne.
På eftermiddagen gick Pilen, PB, Frida och jag för att se på karnevalståget,
det var skoj. Glass på glasscafé, sen hem.
 
 

På kvällen gick vi upp till karnevalen igen. Gick runt på området, åt mat,
lyssnade på Linnea Henriksson, grymt bra, gick på cirkus/teater.
Karnevalen var verkligen över förväntan, men å andra sidan hade jag inte
så höga förväntningar heh...

Söndagen blev en lugn dag. Jag åkte till Malmö. Kaka, Vero och jag gick
till kallbadhuset, bada bastu och doppa sig i havet, härligt. Så åt vi sen
lunch där med, fiiint.
På kvällen åt jag kvällsmacka hos Erika med Jakob. Vi försökte komma
på lite uppsatsämnen till examensarbetet, måste skickas in imorgon,
gick la sådär, men jag har väl en plan om att skicka in lite övergripande
tankar bara, det får bli så.

Nu är det måndag, ville inte att det skulle bli måndag. Usch vad sorgligt
det låter, men jag är inte alls taggad på skolarbetet. Vill bara att det ska
vara över nu.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: