Tack för att du finns

Studerar i sällis. Påväg på toabesök möter jag Pilen som boostar
mig med massor energi.

- Hon säger att mina pjamasbyxor med rävar på är fina.
- Hon delar sin berättelse om hennes arbetsintervju igår som gått bra.
- Hon drar sitt uttryck "åh, jag tycker så mycket om dig".
- Hon ger mig en kram.
- Hon avslutar med att säga att lunchen kommer bli asgod (tidigare på
morgonen hade hon erbjudit sig att bjuda på lunch).

 
Jag var glad innan, men ja, jag blev ännu gladare.
Nu är klockan 12.01 och det är dags att gå och äta en asgod lunch.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tobias

Vilken fin bild! Mössan kanske är lite ur säsong men man får ju lov att vara lite annorlunda:)

Svar: Det är en gammal ferrebild! Mycket troligt att du också var där!
Annika

2014-03-13, 14:51:34
Tobias

Jag var där. Men hur jag var klädd har jag inte en aning om...

2014-03-15, 16:39:33

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: