Som tack...

...för att mobilen ringde tidigare idag så har jag nu lämnat in den till en verkstad.
Eller nått. Tre reklamationspunkter:
- Den "mekaniska" volymknappen fungerar inte
- Högtalaren står på max men det är ändå svårt att höra vad folk säger
- Ibland funkar inte touchskärmen, en gång hängde det sig helt, då fick jag
vänta tills den dog av sig själv, när jag väl satte igång den igen fungerade det.

Jag fick ingen lånetelefon, men som tur är finns det hjälpsamma vänner.
Imorgon ska jag försöka fixa någon lösning med simkort.

Sålänge känns det helt okej att inte kunna "leva ut" reflexen att kolla mobilen
stup i kvarten.

Godnatt där ute!
 
 

Kommentarer
al

"Äter utan problem saker som tappats på golvet"
Kanske är det så att du ätit på din tele för mycket?

jag tappaaaaaade ju den det första som hände :P
(Skyldig till inlämningen)

Svar: Problemen uppstod långt efter det B!!
Annika

2014-03-27, 10:42:39

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: