Skulle en kunna säga

En skulle kunna säga att det blev nr 1.
Jag klarade att springa hela vägen, 7,1 mil totalt.
Allt flöt på väldigt bra!! Sol hela dagen, bra skyltat,
fin havsutsikt, goda nötter och russin, trevligt sällskap...

Jag känner dock kanske att nr. 2 inte är helt uteslutet...
det återstår att se... sen jag kom hem har jag haft ont
i vänsterknät, ingenting i höger, märligt.. vad jag menar
är att om det blir för utdraget med återhämtningen är det
ju inte klockrent hehe... får sova och se hur det är imorgon.

En fantastisk dag hur som helst.
När vi kom hem åt vi halloumi, underbart gott.
Sen åkte jag till Malmö och såg Johannes-passionen,
Kaka var med i kören, stolt syster.
Sen hem, kollade på en dokumentär om löpning med Anton,
vi såg inte klart hela, men då har vi det roliga kvar!

Imorgon börjar en ny kurs.
Räkna med rappe!

Godnatte!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: