Nu har jag

klippt tånagalarna och packat väskan.
Imorgon ska Anton och jag på äventyr.

Två alternativ...
1. Vi klarar att springa cykelvägen från Helsingborg till Lund, ca 7 mil.
2. Vi misslyckas med att springa cykelvägen Helsingborg - Lund.

Om det blir nr. 1 kommer jag bli så glad, för jag har aldrig sprungit
så långt på en dag tidigare.

Om det blir nr. 2 kommer jag kanske inte i första taget att bli så glad,
men jag har redan bestämt mig för att jag ska välkomna ett misslyckande.
Allt för ofta kalkylerar jag så väl innan att jag låter bli att chansa, gör bara
saker jag tror jag ska fixa... nu vet jag faktiskt inte. Jag har hört att man lär
sig av sina misstag... och jag känner redo för sådant!!

Godnatt!!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: