Målsättning

Hej bloggen!
Det känns som jag är på rymmen... jag får inte blogga egentligen.
Jag måste plugga men eftersom det kliar massa i fingrarna nu
så har jag tänkt ut en plan.

Jag sitter på tåget hem från Stockholm efter en kanonfin helg
att berätta om, jag har också lite vårlöftesrapporter och så har
jag i huvudet påbörjat ett inlägg om "Idioti i mitt kärleksliv",
Vilken rubrik! Spännande va?

Hur som helst, så här är det...
Jag kommer att vara hemma i 19kvadratmetersrummet i Lund
klockan 14. Då är det uppsatsskrivande som gäller, men jag ska
också hinna med att äta, få frisk luft och att gå på Naturskyddsföreningsmöte.
Därför är totalt 6 timmars uppsatsskrivande en rimlig målsättning från kl. 14
och om jag klarar det innan klockan är 23 så får jag iallafall minst skriva ett av
inläggen jag längtar efter att skriva. Bra present till mig själv!


#knäpperjackanisthlm
 
 



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: