Schulman

Vilken somrig dag!! Helt craycray.
Mycket utomhusfix idag.

Nu var planen att sätta på tv:n = svt på datorn.
Råkade få syn på en rubrik jag sett tidigare:
Alex Schulman - Älska mig. Tydligen någon slags teater.
Jag har ju läst två böcker av honom på senaste tiden,
så jag ska ge den en chans.

Får inte riktigt fatt på någon klar uppfattning om den mannen.

Tankar hittills:
- Långt bak i huvudet finns det lite minnen av tiden då Schulman
började dyka upp i media som en elaking. Men minns inte mer.
- Jag gillade båda hans böcker
- Han verkar vara mycket självupptagen. De två gånger han varit
nära på att dö, en gång när han var 12, då fick han upp en bild
i huvudet på sig själv, och han hade tydligen aldrig varit vackrare.
Han förundrades. Nästa gång när han var runt 15, minns han att
han tänkte att det var synd om hans mamma och pappa nu när
han skulle dö.

Böcker:
- Skynda att älska
- Att vara med henne

Ska bara duscha, plocka fram något att äta, sen blir det
Schulmanteater på svtplay. Knasigt.





 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: