Duns

Sovmorgon till 9.30, jag vaknar upp i 19kvadratmetersrummet och förstår
först inte riktigt var jag är. Hjärnan har inte hängt med, livet på landet är
över och jag ska kliva in i en värld av juridik, tvister, korridorer, kavajhens,
säkerhetskontroller, nya databaser, nya handslag.

Duns.
Jag är glad att jag valde att åka till Lund redan igår. Hej söndag att landa på.

Upp ur sängen, på med radion, Calvin Harris - Summer. Dans. Sätta blomma
i håret. Titt i spegel.

Sen:
Frukost, ut i friska luften, lyssna på gårdagens premiär av sommarprat,
ta sig till kommersen, förhoppningsvis köpa någon tingsrättsaktig klädsel
och ett par skor. Lunch med Sofia och hoppas hoppas hoppas Erpan,
för länge sen jag träffat henne.

Kram!

ps. igår såg jag bästa VM-matchen hittills, jag har ju missat en del, så
det är ju bästa för min del dårå... Tyskland - Ghana, bra fart grabbar. ds.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: