Bröllop i Småland

 
Så har helgen svischat förbi. 
 
Amanda och Martin gifte sig. Jag var med och sjöng och spelade på vigseln.
Tänk att få spela cello med sin bror och att få sjunga med Emma när Alexander
kompar på piano, härligt!
 
Jag tänkte inte skriva så mycket om själva bröllopet, men oj vad jag kommer
igång och reflektera när det är bröllop; om allt möjligt. Det kommer nog komma
lite sånt senare.
 
Nu tänkte jag bara skriva ut den presentation som fanns om mig i häftets
gästlista (som låg på borden i festlokalen) eftersom det lät som en rätt
schysst kontaktanonns och det kanske börjar bli dags för mig att gifta mig.
Jag fyller 25 i sommar....var är min prins på sin vita häst?

 

Bord 2
29. Annika Hammar - Glad och energisk jurist med musikkarriär som
numera satsar på löpningen - cirka 7 mil åt gången är lagom. Brinner
för naturen och gillar mysiga hemmakvällar samt långa skogspromenader!

 
 
ps. hästen måste inte vara vit, jag tycket nog bruna är ännu finare, 
fast hästen på bilden ovan var ju väldigt fin. ds.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: