Söndagskväll

Söndagskväll. Korridorsmöte. Jag återinträdde i det jag en gång var med och
startade, friluftskommittén. Pilen kom tillbaka från Göteborg. Mysigt att ha
henne och PB på rummet en stund och småprata.
Det känns skönt att vara tillbaka i Lund faktiskt, något som jag verkligen saknat
är PB:s alla frågor. "Vart ska du? Vad har du gjort idag?" osv.
Tog en kort promenad och pratade med Alexander. Det var inte gutt, för hans
mobil gör så att man hör sig själv, vi fick lägga på, trist. Jag hade saknat att prata
med honom.
Ikväll fastnade jag i köket en stund med, så nu är allt det gottiga i muslipåsen
slut. Ajaj, va trist. Bl. a.prat om brandsäkerhet och studemedel.

En sak vet jag, den här terminen kommer jag slå personligt rekord i att tända ljus
på rummet, det har redan börjat sedan ett par dagar tillbaka. Så mysigt ju!!!!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: