Rapport

Så bra det är när kvinn har något att längta efter på en måndag,
då känns det inte lika jobbigt att helgen snart är över. Teaterträning
imorgonkväll. Det var länge sen, och känns fortfarande nytt.
Har bara prövat det 2 gånger.

Här kommer en rapport på en vecka med mina vårlöften.

1. Att handla ekologiskt har gått bra, men feting vad vissa saker är dyra.
Ekologisk lingonsylt kommer det inte bli varje gång.

2. Den här veckan blev det mest saker som ska slängas, men skärpet
kan jag ju lämna in på second hand.


3. Jag prövade något nytt. Under en joggingtur i början av veckan
fick jag en stark känsla, som reflexmässigt slogs undan, att jag ville
hjula. Men så kom jag att tänka på vårlöftet. Så, javisst.

Förresten är morfar med på 3:an nu, han ville ge det ett försök sa han.
Inte hjula, men det här med att pröva något nytt varje vecka. Jag ska
ringa honom nästa söndag så får vi se hur det går. Spännande.


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: