Kära hjärtanens

Nu har ni väl saknat mina ord. Kan väl låtsas att det är för att (läs)hungern
är den bästa (läs)kryddan, och jag vill att ni ska (läsa) äta och gilla årets årskrönika.

Nu är det så att jag ska ut och springa, för här inne i stan kan man göra det
efter att det blivit mörkt. Jag hinner nog inte skriva klart min krönika även om
jag kommit långt. Publiceras senare ikväll!

Men eftersom jag gillar listor, så kommer här två saknalistor jag skrev när
jag var i USA:

Saknar från Sverige:
- mörkt bröd
- Esplanadenloppisen
- Candy people
- vänner/familj
- tåg/buss/cykel-kulturen (framför bil)
- att handla och laga mat
- min säng (inte en man måste klättra upp i)

Kommer sakna från USA:
- Vänner
- All-in attityden
- kurserna jag läste
- atmosfären på collage
- att slippa laga mat
- att prata engelska
- Starbucks’ Chocholate Chai Latte
- gymmet
- att folk kallar en hun’ och babe’
- att folk är väldigt excited

Tjoho


Kommentarer
k

du + jag ganska excitet in sweden! hehe

Svar: ah underbart!!!!
Annika

2014-01-04, 00:06:59

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: