Första veckan, halvvägs

Vilken fin start på min Lundavistelse...halva första veckan
och jag tänker också att andra halvan är något att se fram emot.

Peter hjälper mig att dölja mitt munsår. Fint.

Måndagskvällen med Pilen och PB. Kurstart igår, samma kurs som
Erika känns kalas! På kvällen kollade vi på GW, PB hängde på.
Idag spontanade kakan förbi, mysigt, sen sprang jag med löpargruppen.
Imorgon ska jag luncha med Lisapolisa, spela badminton och sen
gå till en av mina favoritaffärer i Lund: Candy People och så blir det film.
Helgen inleds med tacos hos Daniella, sen är det rätt öppet, vilket
känns såå skönt. Funderar på att dra till Malmö.

Nu ska jag sova tidigt. Det känns också såå skönt.
PB satte upp mina självlysnade stjärnor i taket igår med. Feijnt.




Kommentarer
k

mitt rum står tomt och ledig hela helgen om du vill ha plats. får delas med vän, hehe.

Svar: tackar sis!
Annika

2014-01-24, 00:03:53

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: