Spännande

Innan nästa helg kommer...

Tillsammans med Vero och drygt 300 pers.
Jag var...arrangör, vid-dörren-välkomnare, ljudtekniker, diskare,
toastädare välkomna-Gudrunare, svara-på-alla-möjliga-frågoare.
Ny & rolig erfarenhet.



På kvällen åkte jag och pappa till Rögle Kloster för att gå på Vesper
och för att förhoppningsvis få se en skymt av Syster Sofie. Det fick
jag också, fick prata lite med henne. Det var spännande. Det kändes
för mig som det kändes för Gudrun tidigare på dagen. När Gudrun
och jag träffades sa hon:
- Har vi träffats förut?

På kvällen kollade jag och pappa på melodifestivalen och åt diverse
frukter, färska och torkade. Det var megagott. Dadlar, ingefära,
annanas, mango och lite nötter.  Anledningen att jag särskilt nämner
det är kanske för att när jag stod där med brickan kom en tanke
förbiflygande. Lite dagdrömmeri om en framtid med en framtida,
helgmys med precis just en sådan bricka. Att få slänga sig i soffan. Aja.



 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: