Rätt anda

En helg som jag vill ha den. Det ska hända något.

Åkte utför för andra gången i mitt liv. Ganska så blaskigt och korta backar.
Men det är ändå roligt att åka skidor alltså!! Vill åka mer!!!


Det var Al, jag och några andra entusiaster.
 
Så fick jag träffa Erikas föräldrar i Gnosjö. Jag älskar sånt. Komma hem
till vänners familj, träffa personer och se saker kvinn hört så mycket om!
Vi gick på second hand. Jag hittade inget, men bara att titta på alla saker är
ett rent nöje. Har blivit mycket second hand på senaste tiden. Gillart.

På lördagen var det taco madness, candy people och mello. Jo, det låter ju
precis som förra helgen. Fast Al var med förstås.

På söndagen åkte Al och jag ut till Lomma och hälsade på vänner.

Ny vecka. Som nästan redan är över. Idag hade vi sista föreläsningen på den
här 15 hp-kursen. Gruppredovisning och uppsats kvar.

Hej så länge. Ett inlägg kvar att skriva. Vårlöftesrapporten.
 
 
 



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: