Feijnt

Ikväll hängde jag med Pilen, hennes bror och respektive och så PB.
Jag tycker så mycket om dom. Jag tycker så mycket om att skratta.

Så måste jag ju nämna att jag inte sett mycket på OS, men just idag
hade jag fått tips om att kolla på skidorna kl. 11. Oj, alltså va sjukt inne
vi blev i det i korridorens TV-rum. Jag kan inte fatta att Kalla klarade
att ta in 25 sekunder.

Så sjukt gött att se Kalla. Så stark hon var. Jag blev så galet taggad på
att springa efter att jag sett hennes starka insats. Jag har insett att jag
skriver väldigt sällan nu förtiden när jag sprungit, det har blivit en sån
invand del av min vardag. Det är som att jag skulle skriva typ idag har
jag ätit. Hm, kanske dåligt exempel, äta gör jag ju oftare, dessutom
skriver jag ganska ofta om vad jag ätit och med vem...men aja.
Det jag vill säga också är att jag inte kunnat springa på en vecka nu för
jag har varit apförkyld, i vanliga fall brukar jag träna ändå, men det har
verkligen inte kännts som en bra ide den här gången...längtar tills jag
blir frisk!

 

Idag har Peter sagt två gånger att jag borde skaffa mig en sån vit dräkt
som Kalla har, han tror jag skulle passa i en sån. Jag vet inte....
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: