Asså inte okej

Imorse spelade jag in lite av morgondiscot, sen har jag kollat
på filmen typ 3-4 gånger under dagen och skrattat åt mig själv
varje gång... "va härlig hon e"

Ikväll var det husfest, temat Astrid Lindgren. Jag hittade ingen
Madicken-klänning så det slutade med att jag var huvudpersonen
själv, Astrid.



Imorgon ska jag försöka kryssa av på min att-göra-lista som kom upp
på anslagstavlan i förmiddags.

CLIFFHANGER. Håll ut till imorgon helt enkelt.

Ikväll lärde jag mig förresten att Astrid och hennes syster alltid inledde sina
telefonsamtal till varanda med att säga "Döden, döden", det skulle leda till
bättre samtal, vet inte mer om resonemanget, Kanske kan googla det där.

CLIFFHANGER på den med då. Om du inte googlar det själv förstås.




 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: