Världar att röra sig i

Från förra veckan:
- Jag kom över grejen att inte ta på spindlar. Spindeln i sängen kom ut
genom fönstret via min hand (tidigare alltid på papper eller i burk)

Från denna veckan:
- Hur skör kan man bli av att känna sig stressad? Det vita vårträdet,
synen av det och av tunna blad som blåser iväg samt att känna doften
av det rörde mig till tårar!

- Sedan någon påpekade att Robin Stjernbegs färgkombo på Melodifestivalen
var go, så har jag velat klä mig liknande. Nu har jag tre dagar i rad kört olika
varianter av att blanda beige/vitt/gräddvitt upptilll (ingen mobilkamera för tillfället)

- I skolan är det inga små problem vi försöker lösa typ: Global
climate change och deforestation.

- Till helgen ska jag utomlands: Bornholm.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: