Otippat

 
När Erpan kom och vi drog till mataffären så glömde jag handelslistan.
När jag kom hem visade det sig att jag inte glömt någonting!!!
Cray cray!
_____

Idag hade jag seminarium... I said something like... "The REACH regulation
entered into force in 2007. It is a complex legislation, with over 800 pages
in the Official Journal... it took dacades of horse trading .... the third step
concerns authorisation... aims to protect human health and the envrionment
from dangerous chemicals..." osv. osv. bla bla osv. ...

Alltid lika sköönt när en kan lägga ett seminarium bakom sig.

Sen började jag beta av att-göra-listan:
- tvätta
- städa
- handla
- baka
- ringa Johannes och Jonathan
- spela cello (till vad som slumpmässigt dök upp: The National - Start a war).

Trevligast var att baka, för det gjorde jag hemma hos Erpan.

Jag ser nu att jag har packa, kolla på varg-problemet och att kolla på en sång
inför ett bröllop kvar på listan men klockan är ju snart 24, så det får vänta....

Godnattis!!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: