Dök upp


1. Besöket hos fysioterapeuten kändes konstruktivt.
Jag pratade, hon klämde och kände, ställde frågor.
Jag kom därifrån med besked om: en trolig inflammation
i minisken (känns bra, en inflammation ska ju läka), att
köpa piller och övningar att göra morgon och kväll m.m.

2. Åkte till Dalby och lyssnade på ett föredrag av Lena Andersson
om boken "Egenmäktigt förfarande" som jag läste i påskas.
Kalasabra! Värt ett eget inlägg. Det får la komma.
 

Nu ska jag göra min nya övningar och sen lägga mig,
har längtat efter sängen och boken i 1,5 h nu ju hah...





Kommentarer
Erika

ÅH SJUKT AVIS ångrar att jag inte följde med igår!!!!!!!! :(

Svar: Ja jag önska du var med!Finns en del jag måste berätta!

Hoppas
Bokcirkeln var kul!

Kram
Annika

2014-04-24, 10:49:24

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: