Den kommande veckan

15.00 Den kommande veckan-rapport
 
Jag slår upp v. 18 i kalendern... detta är vad som komma skall:

- Jag ska ha seminarium 3 av 4, om kemikalielagstiftning (måste förberedas)
 
- Jag och Johannes ska fira Valleborg med tältning. Att åka ut i naturen,
finns det något bättre? Woho.. och nu verkar det som Erika och Jakob ska
med också, kuuuul.
 
- Förhoppningsvis får jag till en brunch med Johannes, Pilen och PB också,
fast ingen av dom vet om än att jag vill ha det haha...
 
- På lördag springer Johannes, Lejonbragden. Jag skulle ha gjort det om det
inte varit så att jag sprungit för långt för några helger sedan. Åh jag blir
bara så ledsen när jag tänker på det. Inga mer kommentarer nu.
 
Det är så långt planerna kommit.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: