2 april

Nu är det onsdag. Här kommer en summering från de senaste dagarna
(varning självupptagen rapport).

Måndagen var de-omtänksamma-killarnas-dag kan en säga. Gulligt!
Tog mig till skolan på förmiddagen, sen däckade jag och låg i sängen
resten av dagen. Sov mest, men kollade också på dokumentär med
Anton, som sen erbjöd sig att handla åt mig. Senare kollade jag och
Peter på Suits. Han kom förbi flera gånger, frågade om jag ville ha mat
och sa att om det var något så skulle jag bara ringa. Dessutom ringde
Alexander flera gånger. Jag kände mig väl omhändertagen.

På tisdagen mådde jag mycket bättre. Ett friskhetstecken var att jag
passerade Erikshjälpen på vägen hem från skolan. Det var ändå lockande
med sängen på eftermiddagen, så jag kröp ner. På kvällen kollade jag och
PB på ännu ett avsnitt av Suits och när han strax efter 20.30 kom förbi (hade
precis släckt lampan för natten) och frågade om han skulle tvätta "raska räven"
som han kallar min pjamas, så tackade ja och tog emot! Somnade med ett
leende på läpparna.

Jag sov sen 10 timmar och i morse när jag vaknade mådde jag ännu bättre.
Slog på radion: Clean Bandit feat. Jess Glynne - Rather Be. Morgondisco, och det
mesta kändes som vanligt. Jag åt frukost och fick i mig lika mycket som under hela
dagen totalt igår. Tyvärr mår jag fortfarande illa, men det släpper nog snart.

Jag har fått frågan om det verkligen var värt det?
Svar: Om bara knät blir bra inom en vecka så JAAAAAAA!!!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: