Ostrukturerat

Obs ostrukturerat inlägg (måste sticka till min lektion snart).

Så har veckan startat som innehåller mina första exams, två stycken.
Jag tyckte att jag kunde "unna mig" att blogga nu eftersom jag nyss
gjorde några provexams till introkursen i psykologi som jag har exam i
först nästa vecka och inte alls pluggat på...
Jag gjorde 11 testfrågor och bommade 1. Om mina två exams den här
veckan går bra betyder det något mycket bra...Jag kan skära ner på
plugget och unna mig mer fritid och roliga saker.

För vet du vad. Jag har kommit på att ett av mina absoluta favoritord är
fritid. Jag älskar det ordet.

Appropå ord, ikväll ska jag blogga mer om ord och uttryck.
Cliffhanger: "Oh my God".

Hej så länge!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: