Moment

Det här är inte samma gymtillfälle som förra inlägget:

Klar, redo att gå, lämnar in nyckeln till omklädningsskåpet, väntar på
att få tillbaka mitt student-ID-kort, I rummet spelas den här låten:
Labrinth - Beneath your beautiful. Läser ett mamma-mail på telefonen:

"Här har det duggregnat,
men luften är varm och mjuk.
Glasverandan invintrad.
Det sprakar i kakelugnen
och doftar av nybakade
chokladmuffins i köket."

Jag gillar känslan av att vara på rätt plats. I somras var jag så glad
över sommaren och livet där jag var. De sista dagarna i Sverige började
jag känna mig redo för äventyr. Nu är jag i mitt äventyr och vill inte vara
någon annan stans! Så har jag har en känsla av att när det är dags
att åka hem så kommer jag gilla det med!! Komma till landet, den
sprakande kakelugnen, karlstadssoffan, morgonrocksdans och 
kramar med syrran.

Yep.
Över och ut.

Godnatt.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: