Kalas

Det är typiskt mig att gå ner till omklädningsrummet en måndagsmorgon
efter lite gymträning och hitta klänningen nersölad med keso och glömma
handduken, hinna tänka 4-5 gånger att jag får åka hem och inte duscha
på plats, men hinner också ändra mig.
Jag lever inte graciöst, och som jag sagt förut, om jag någon gång slutar
ha skit under naglarna så är det något som inte stämmer.

Jag tvättade bort kesofläcken, duschade, lufttorkade/pappershandduk till
ansiktet/sporttröja som handduk, åt kesofrukost, tog på mig en halvblöt
klänning, men den är ju svart, så det syntes inte. Hem, hämta skolgrejer
och nu är jag på bibblan.

Idag är det genus som gäller. Need to catch up, så jag blev inte ledsen när
det visade sig att båda lektionerna idag är inställda. Kalas.

 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: