Just det

Jag visste att det var något mer jag skulle berätta...Jag tog bort ett "s" efter
"Moment" i rubriken (förra inlägget), skrev dit det igen och tog bort det igen.

Det var bara detta jag ville dela med mig av också...
Idag, typ 1 månad har snart gått, duschade jag varmt här hemma!! ÅHHH!
Jag fattar inte riktigt, när jag kom hit så hade jag varmvatten, men sen
"försvann" det. Eftersom jag hade kunnat få varmvatten förut så antog
jag att det var slut. Men det kom liksom aldrig tillbaka? Men ikväll efter
löpgruppen så snurrade jag ett extra varv på kranen och tadah, varmvatten!

Ja tiden ökade med typ 300 % (inte klimatsmart, men det var så härligt och
jag har ju duschat snabbt i en månad).


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: