Innan nästa

Innan nästa helg kommer är det bäst att jag berättar om den goa lördagen.

Jag gick på football med Mandy och Jane (plus vänner till dom). Fick reglerna
förklarade för mig och plötsligt var sporten mycket roligare att titta på, jaaa.
(Synd att vi mötte ett mycket bättre lag och förlorade med stora siffror).


I'm looking cracy, but happy! Tror det var 28°, tur att
jag fick låna Mandys Virginia-keps!!
 
På kvällen lagade vi raggmunkar med lingonsylt och sen svensk äppelpaj
till efterrätt. Det blev kalasgott!! Jag sjöng också "Gud som mättar liten
sparv" för att dom skulle få hela svenska upplevelsen haha...(Dom är
kristna och brukar be före maten tillsammans).  Så spelade vi lite spel,
gitarr, hängde.

Idag är det onsdag och det har varit en go dag. Det var dagen som inleddes
efter natt 2 (se föregående inlägg).
Jag hade en environmental science-lektion som jag förstod! Yey! och sen
redovisade jag och tre tjejer till ett litet grupparbete (litet: gjordes igår) på
Gender studie-lektionen. När vi möttes upp för lunch sa Jane att vi redan
fått mail om betyg, vi fick A, A som i Annika och amazing. Skoj!
Ikväll har jag sprungit med Clubcrosscountry (förresten så har jag hoppat
av kören, inte en chans att jag hinner med, skulle ha blivit en fot här, en
fot när, och inte vara någonstans, känns helt rätt).
Riktigt jobbig löpning idag, tempo!! och det var apvarmt! Men gutt!!!!!
På hemvägen var jag förbi Melanies hus och hämtade en cykel som
jag ska få låna den här terminen, klockish! Nu måste jag bara pumpa
däcken. Hoppas inte det är punka på den.

En till bild...från IG där jag hittils lagt upp 1 bild/dag denna är från igår:

"Day 20. Professor Bonvillian asked if I could hold his cup. Yeah sure,
but it'll cost you a picture without knowing."
 
 
 

Kommentarer
al

U look american :)

2013-09-12, 22:39:56
al

u look american!!

2013-09-12, 23:41:18
al

u look american!

2013-09-14, 00:21:01

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: