Discipline

What is that?
I was planning to study the whole weekend because I'm not reading fast
enough (I'm talking about many chapters, that I've not finished), but...

Istället har jag planerat in...
- Tänker inte missa rundturen på universitetet och pizza, fredag eftermiddag.
- På lördag morgon ska jag springa med Jenni sen måste jag handla till kvällen,
(hoppas dom har lingonsylt i den vanliga affären så att jag inte måste åka extra till
Food of all nations). Jag skippar Lokal-mat-festivalen som Laura och Markus ska
på och ska istället ge football en till chans, den här gången med Mandy och hennes
vänner, hon ska lära mig reglerna!! Sen på kvällen ska jag bjuda på svensk mat!
- På söndag vill jag springa long-run med löpargruppen, det var så härligt förra
veckan, vill inte missa!

och när hade jag tänkt plugga sa jag?

Idag har jag haft lektioner, sen på kvällen var jag på gymmet med Markus,
så träffade vi Laura och åt.

Nu ska jag försöka sova lite tidigare än jag gjort de senaste nätterna.

Nattinatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: