Man betalar, kvinn betalar

Oj jag insåg nu att jag bara "tänkte" fortsättningen på förra inlägget
på vägen hem igår, men jag skrev den aldrig:

Jag tyckte att jag var lite löjlig som oroade mig, men faktiskt när
jag och Keira träffades vid lunch så var hotellet jag kollat upp inte
tillgängligt längre och vi fick boka ett hotell som var nästan dubbelt
så dyrt, så helt fel på det var jag ju inte. Hur som helst, kvinn får ju
vad kvinn betalar för, så jag antar att upplevelsen med detta hotell
kommer bli mycket goare!

Här om dagen hände något jag var rätt för, jag har varit skonad från
att särskriva, delvis för att jag inte ägnat mig så mycket åt engelska
språket, men här om dagen när jag skulle fråga Alexander om hans
mobilvanor så skrev jag "Har du fortfarande kontant kort", gosh!!

Imorgon åker jag till Washington, hänger där ett tag och sen vidare
till New York, ska bli så kul! Hade vart fint om "Government shutdown"
kunde upphöra med så jag kan få ta en närmare titt på Frihetsgudinnan
på måndag, men vi får väl se...


Kommentarer
al

shutdown? eller är det isär?

Svar: hm, i detta fallet är det nog ihop... jag ska ända!
Annika

2013-10-12, 00:26:41

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: