Luftlätta ord

Skapas med denna "sugiga" (obs: positivt ord jag och kaka använder) sång:
"Like the future was supposed to be, I remember". Horchata - Taxi Cab.
Tonerna, harmonierna, basen, fingrarna som plinkar på pianot, får mig att tänka.

Jag tänker på vad jag sa till henne, vad jag säger till mig själv, vad jag kan tänka
mig att säga till honom med fler. Vad som snurrar där inne, kära hjärtanens vad
det snurrar. Luftlätta ord: Skapa. Create. Traditioner. Traditions. Värme. Warmth.

Värmen, välkomnandet, tonerna, kärleken, kramen, glädjen, galenskaperna.

Framtid

 
 

Kommentarer
Kristina

luftlätt, lufträtt, mjukt och avslappnat.
bara vara i tonerna.

galenskaparna firar 30 år i år, tror jag.
en låt från varje år...

Svar: luftlätt är ju ett ganska svårt ord att säga.. inte så lätt som kvinn kunde hoppas..
Annika

2013-10-10, 19:47:00

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: