Jag har just...

Inom loppet av några minuter har jag...

...ätit vindruvor

...beskrivit för en kompis vad jag tänkt på häromdagen med en avslutande suck
(jag inte förstår att kärlek mellan två människor av samma kön kan vara så
upprörande för Gud. Vad jag förstått från somliga vill Gud inte ha med dom
människorna att göra, kan det verkligen stämma? Dessa varelser skapade
av Gud som älskar varandra, va?)

...tänkt att jag kanske ska bli biliotikarie istället för jurist, med en dröm om
att få tid att skriva. Hey, jag har inga studielån och jag har en kandidat i
rättsvetenskap eller whatever och det är första steget mot bibliotikarie..men..
jag har har också...

....skapat en mapp på datorn med tideln "Fördjupningsterminerna" och tänkt
att jag måste ta tag i framtiden, vilket är att fortsätta på juristprogrammet.

...undvikit att börja skriva på mitt andra paper i Introduction to Gender Studies.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: