Idag när jag gick upp

...hade jag just haft en trevlig kajakpaddeltur med min bror.
Jag fingrade efter mobilen i det dunkla rummet. Uppdaterade mig på
IG, FB och mail. Läste en fruktansvärt dålig artikel på AftonB via en
länk på fb. Inte värd att nämna vid titel.
Kryper baklänges för att sedan klättra ner för loftsängen, känner av
träningsvärk i rumpan efter badminton igår, värt!
En minut senare står jag vid handfatet i mitten, av tre, mellan två
tjejer som borstar tänderna, den ena med eltandborste. Kändes
overkligt. Sa (ljudlöst) godmorgon till spegelbilden. Kände att jag
hade ont i käken efter gårdagens rikliga intag av oskalade solroskärnor,
värt. Jag skrev klart mitt första paper igår natt. Efter att ha läst det
idag igen är jag glad att det är rätt långt kvar tills det ska lämnas in,
kan behöva se över det litegranna haha, eller hitta någon
som kan rätta lite stavfel för att höja nivån något iallafall.

Och nu är det redan kväll.
Dagarna flyger förbi.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: