Fortsättning

Den braiga helgens känsla hänger med in på veckan...
First Aid Kit - Emmylou
Passion Pit - Carried Away

Idag avgjordes septemberkampen! Kaka loosade så nu får hon göra
äppelringar till mig och pappa, det ser jag fram emot!!

När jag satt på cykeln på gymmet för att unvika septemberkampsförlust
så spikades thanksgivinghelgsplanerna...som påbörjades igår...



Wohoo! Jag ska hänga med Zach hem till hans familj, bil 8-9 h här ifrån.
Ska bli så roligt, jag har hört att det är mycket football på tv, middag, häng.
Ja, jag vet inte, men kul ska det bli haha, och så ska jag hänga på ett 5 k lopp
på förmiddagen "Turkey Trot".

Idag på Gender Studies hade vi gästföreläsare, eller en panel med "komma-
ut-berättelser". Det var väldigt spännande att höra hur världen bemöter
dessa människor. Jag förstår mindre (om det inte redan är nere på 0) för var
dag som går hur människor överhuvudtaget har något att säga emot kärlek.

Dags att sova!
Glöm inte lyssna på musiken! Särskilt Passion Pit!


 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: