Back

Back to school. But that's okey for sure!

Idag hade jag 1 exam i Abnormal psychology, lunchade med Elisabeth efteråt.
På kvällen sprang jag med Crosscountry, det var länge sen sist. Jag gillar
gymmet, särskilt sedan jag börjat använda netflix. Film och träningsmaskin, like!
Hur som helst efter löpturen åt jag pumpkin ravioli hos Zach, sen BJ-glass till
efterrätt, mums! Så planerade vi vår hike på lördag. Laura och Markus är
fortfarande ute och reser (dom har 10 dagars Fall Break!!! gosh), men vi
decided not to wait to next weekend, we're doing the hike on saturday! Excited!

Also excited about that Alexander and his cousin are going to U.S, and they'll
visit me in 3 weeks!

Nu ska jag la byta om till pjamas och sova!
Nattinatti!









Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: